Featured Post 6

5/07/2018

Nu cerşesc dragoste

Nu cerşesc dragoste! Nu caut atenţie! Nu vreau să fiu iubită de suprafaţă! Eu nu cer nimic de la cel de lângă mine, dar mă aştept să-mi ofere totul pentru că vrea şi pentru că merit.

 

                                         Nu vreau să te simţi sufocat de nevoia mea de dragoste, nu îmi doresc să fii obosit de la cât pot eu să cer iubire. O femeie nu se satură niciodată de iubire, dar o femeie e dispusă, o dată în viaţă, să renunţe la unele principii pentru a salva tot ceea ce crede ea că mai poate fi salvat. O femeie e dispusă să cerşească iubire numai o dată în viaţă, apoi învaţă că nu merită nimeni efortul ăsta. Şi nu merită! Eu nu cerşesc dragoste! Dacă n-o primesc, plec pur şi simplu.
                                         Să fii centrul universului cuiva e frumos şi probabil multe femei ar vrea să fie centrul lumii unui bărbat anume, dar timpul te învaţă că e mai bine să fii întreaga lume a lui. Astfel, sunt bărbaţi care, pierzându-te, pot pierde doar un om şi bărbaţi care pot pierde tot, inclusiv pe ei. Nu caut atenţie!
                                         Adesea fugim de singurătate de parcă ne-ar înghiţi sufletul, dar ar trebui să ne dăm seama că ne ajută să ni-l regăsim după ce le-am dat voie multora să-l schimbe, adesea nu aşa cum ne-am dori. Adesea vrem să vindecăm iubiri mari cu iubiri mici, grăbite, trăite de dragul de a face ceva, dar e mai bine să te vindeci de tot şi abia apoi să iubeşti din nou pentru că nu e frumos să te amăgeşti şi să dai speranţe unui om care poate merită mai mult decât atât. Nu vreau să fiu iubită de suprafaţă! Nu vreau să iubesc aiurea!
                                         Eu nu cer nimic de la cel de lângă mine, dar mă aştept să-mi ofere totul pentru că vrea şi pentru că merit. Uneori, dacă nu ceri ceva, celălalt nu ştie ce să-ţi ofere, dar în iubire nu aş prea crede că se aplică aceeaşi regulă. Poate că sunt prea mândră, poate. Poate că fiecare dezamăgire am ivestit-o în orgoliu, doar poate. Poate că ar trebui să am mai multă grijă în legătură cu oamenii pe care îi ţin alături, sigur! Dar indiferent de toate astea, am nevoie să fiu o femeie mândră, demnă şi mereu mândră de mine. 


Sursa: damadetrefla.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu